H BIOΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ RUSSELL.. ΤΗ βικυπαιδεία…
Οι Προγόνοι του
Bertrand Russell γεννήθηκε στις 18 Μαΐου 1872 Ravenscroft, Trellech , Monmouthshire , Ουαλία , σε ένα ισχυρό και φιλελεύθερη οικογένεια της βρετανικής αριστοκρατίας . [ 11 ] Ο πατρικός παππούς του, ο John Russell, 1 $ ος κόμης Russell , ήταν ο τρίτος γιος του John Russell, 6ο δούκα του Μπέντφορντ , και είχε κληθεί δύο φορές από την Βασίλισσα Βικτωρία να σχηματίσει κυβέρνηση, που εξυπηρετούν την ως πρωθυπουργός τη δεκαετία του 1840 και του 1860. [ 12 ]

Ο πατέρας του Bertrand Russell, John Russell, υποκόμης Amberley
Οι Russells είχαν διακριθεί στην Αγγλία για αρκετούς αιώνες πριν από αυτό, έρχονται στην εξουσία και στο σώμα ευπατριδών με την άνοδο τηςδυναστείας των Τυδώρ . Οι ίδιοι καθιερωθεί ως ένας από τους κορυφαίους της Βρετανίας Whig οικογένειες, και συμμετείχε σε κάθε μεγάλο πολιτικό γεγονός από τη διάλυση των μοναστηριών στο 1536-40 με την Ένδοξη Επανάσταση στο 1688-89 και η Μεγάλη Πράξη Μεταρρύθμισης το 1832. [ 12 ] [ 13 ]
Η μητέρα του Russell, Katharine Louisa (1844-1874), ήταν η κόρη του Edward Stanley, 2ο Βαρόνο του Alderley Stanley , και η αδελφή τηςRosalind Howard , κοντέσα του Carlisle. [ 9 ] Kate και η μητέρα Rosalind ήταν ένας από τους ιδρυτές του Girton College , Cambridge . [ 14 ]
Οι γονείς του Russell ήταν ριζοσπαστικό για την εποχή τους. Ο πατέρας του Russell, υποκόμης Amberley , ήταν άθεος και τη συγκατάθεσή του για την υπόθεση της γυναίκας του με δάσκαλο των παιδιών τους, ο βιολόγος Douglas Spalding . Και οι δύο ήταν νωρίς υποστηρικτές του ελέγχου των γεννήσεων σε μια εποχή που αυτό θεωρήθηκε σκανδαλώδης. [ 15 ] αθεϊσμό John Russell ήταν εμφανής όταν ζήτησε από τον φιλόσοφο John Stuart Mill για να ενεργεί ως κοσμικό νονός του Russell. [ 16 ] Mill πέθανε το έτος μετά τη γέννηση του Russell, αλλά τα γραπτά του είχε μια μεγάλη επίδραση στη ζωή του Russell.
[ edit ]παιδική ηλικία και την εφηβεία
Russell είχε δύο αδέλφια: Frank (σχεδόν επτά χρόνια μεγαλύτερος από τον Bertrand), και Rachel (τέσσερα χρόνια μεγαλύτερος). Στο Ιούνιο 1874 η μητέρα του Russell πέθανε από διφθερίτιδα , ακολούθησε σύντομα από το θάνατο της Rachel. Τον Ιανουάριο του 1876, ο πατέρας του πέθανε από βρογχίτιδα μετά από μια μακρά περίοδο κατάθλιψης . Ο Frank και ο Bertrand τέθηκαν υπό τη φροντίδα του σθεναρά τους Victorianπαππούδες, οι οποίοι ζούσαν σε Pembroke Lodge στο Richmond Park . Ο παππούς του, ο πρώην πρωθυπουργός Τζον Ράσελ , πέθανε το 1878, και θυμόμαστε από Russell ως ευγενική γέρος σε μια αναπηρική καρέκλα. Η γιαγιά του, η κοντέσα Russell (το γένος Lady Frances Elliot), ήταν η κυρίαρχη φιγούρα οικογένεια για το υπόλοιπο της παιδικής ηλικίας και της νεολαίας του Russell. [ 9 ] [ 15 ]
Η κοντέσα ήταν από ένα σκωτσέζικο Πρεσβυτεριανός οικογένεια, και με επιτυχία προσέφυγε στο Δικαστήριο της Chancery να αναιρέσει μια διάταξη του Amberley θα απαιτεί από τα παιδιά να τεθεί ως αγνωστικιστές . Παρά το θρησκευτικό συντηρητισμό της, που πραγματοποιήθηκε προοδευτικές απόψεις σε άλλους τομείς (αποδοχή Δαρβινισμός και την υποστήριξη της Ιρλανδίας Γροιλανδίας ), και την επιρροή της για τις προοπτικές Bertrand Russell για την κοινωνική δικαιοσύνη και στέκονται όρθιοι για αρχή παρέμεινε μαζί του καθ ‘όλη τη ζωή της το αγαπημένο του στίχο Αγία Γραφή, « Εσύ δεν θέλεις ακολουθήσει ένα πλήθος για να κάνει το κακό »( Έξοδος 23:2), έγινε το σύνθημά του. Η ατμόσφαιρα στο Pembroke Lodge ήταν μία από τις συχνές προσευχή, συναισθηματική καταπίεση, και διατύπωση? Frank αντέδρασε σε αυτό με ανοικτή εξέγερση, αλλά ο νεαρός Μπερτράν μάθει να κρύβουν τα συναισθήματά του.
Εφηβεία του Russell ήταν πολύ μόνος, και συχνά συλλογίστηκε την αυτοκτονία . Παρατήρησε στην αυτοβιογραφία του ότι τα συμφέροντά του πιο οξεία ήταν στη θρησκεία και τα μαθηματικά, και ότι μόνο το επιθυμούν να μάθουν περισσότερα μαθηματικά τον κράτησε από την αυτοκτονία. [ 17 ] Ήταν μορφωμένος στο σπίτι από μια σειρά των διδασκόντων. [ 10 ]ο αδελφός του Frank εισήγαγε του στο έργο του Ευκλείδη , που μεταμόρφωσε τη ζωή του Russell. [ 15 ] [ 18 ]
Κατά τη διάρκεια αυτών των ετών διαμόρφωσης ανακάλυψε επίσης τα έργα του Percy Bysshe Shelley . Στην αυτοβιογραφία του, γράφει: «Πέρασα όλο τον ελεύθερο χρόνο μου διαβάζοντας αυτόν, και την εκμάθηση του από την καρδιά, κανείς δεν ξέρει σε ποιον θα μπορούσα να μιλήσω για το τι σκέφτηκα ή τσόχα, συνήθιζα να αντικατοπτρίζει πόσο υπέροχο θα ήταν να γνωρίζετε Shelley, και να αναρωτιούνται αν θα πρέπει να καλύψουν κάθε ζωντανό ανθρώπινο ον με τους οποίους θα πρέπει να αισθάνονται τόσο πολύ συμπάθεια. » [ 19 ] Russell υποστήριξε ότι η αρχή στην ηλικία των 15 ετών, πέρασε πολύ χρόνο να σκεφτόμαστε το κύρος της χριστιανικής θρησκευτικό δόγμα, και κατά 18 είχε αποφασίσει να απορρίψει το τελευταίο του. [ 20 ]
[ edit ]Πανεπιστήμιο και τον πρώτο γάμο

Russell στο Trinity College το 1893
Russell κέρδισε μια υποτροφία για να διαβάσετε για τις Μαθηματική Tripos στο Trinity College, Cambridge , και άρχισε τις σπουδές του εκεί το 1890. [ 21 ] Έγινε γνωριμία με τη νεότερη George Edward Moore και τέθηκε υπό την επιρροή του Alfred North Whitehead , ο οποίος τον συνέστησε να το Cambridge Αποστόλων . Διακρίθηκε γρήγορα στα μαθηματικά και τη φιλοσοφία, την αποφοίτησή του ως ένα υψηλόWrangler το 1893 και να γίνει συνεργάτης στην τελευταία το 1895. [ 22 ] [ 23 ]
Russell συναντήθηκαν για πρώτη φορά το αμερικανικό Quaker Άλυ Pearsall Smith όταν ήταν 17 ετών. Έγινε φίλος του Pearsall Smith οικογένεια που τον ήξεραν κυρίως ως «εγγονός Λόρδος John» και απολαμβάνουν δείχνει τον off-και ταξίδεψε μαζί τους στην ήπειρο? Ήταν στην εταιρεία τους ότι Russell επισκέφθηκε την Έκθεση του Παρισιού του 1889 και ήταν σε θέση να ανεβείτε στο Πύργο του Άιφελαμέσως μετά την ολοκλήρωση. [ 24 ]
Σύντομα ερωτεύτηκε με την πουριτανική, υψηλόφρονες Άλυ, ο οποίος ήταν απόφοιτος του Bryn Mawr College κοντά Φιλαδέλφεια , και, αντίθετα με την επιθυμία της γιαγιάς του, παντρεύτηκε στις 13 Δεκεμβρίου 1894. Ο γάμος τους άρχισε να καταρρέει το 1901, όταν αυτό συνέβη σε Russell, ενώ ήταν ποδηλασία, ότι δεν έχει πλέον την αγαπούσε. Τον ρώτησε αν την αγαπούσε και μου απάντησε ότι δεν το έκανε. Russell άρεσε επίσης η μητέρα του Άλυ, βρίσκοντας τον έλεγχο της και σκληρή. Ήταν να είναι ένα κοίλο κέλυφος του γάμου και τελικά χώρισαν το 1921, μετά από μια μακρά περίοδο χωρισμού. [ 25 ] Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, ο Russell είχε πάθος (και συχνά ταυτόχρονα) υποθέσεις με έναν αριθμό των γυναικών, συμπεριλαμβανομένης της Lady Ottoline Morrell [ 26 ] και η ηθοποιός κυρίαConstance Malleson . [ 27 ]
[ επεξεργασία ]Πρόωρη σταδιοδρομία
Russell άρχισε να δημοσιεύεται το έργο του το 1896 με την γερμανική σοσιαλδημοκρατία , μια μελέτη στην πολιτική που ήταν μια πρώιμη ένδειξη της δια βίου ενδιαφέρον για την πολιτική και κοινωνική θεωρία. Το 1896 δίδαξε γερμανική σοσιαλδημοκρατία στη Σχολή Οικονομικών του Λονδίνου , όπου είχε διδάξει και για την επιστήμη της εξουσίας, το φθινόπωρο του 1937. [ 28 ] Ήταν μέλος της λέσχης φαγητού συντελεστές των κοινωνικών μεταρρυθμιστές που δημιουργήθηκε το 1902 από το Fabian εκστρατεία Sidney και Beatrice Webb .[ 29 ]
Ξεκίνησε σήμερα μια εντατική μελέτη των θεμελίων των μαθηματικών στο Trinity, κατά την οποία ανακάλυψε το παράδοξο του Russell , η οποία αμφισβήτησε τα θεμέλια της θεωρίας που . Το 1903 δημοσίευσε το πρώτο σημαντικό βιβλίο του για τη μαθηματική λογική, οι Αρχές των Μαθηματικών , με το επιχείρημα ότι τα μαθηματικά θα μπορούσε να συναχθεί από έναν πολύ μικρό αριθμό αρχών, ένα έργο που συνέβαλε σημαντικά στην υπόθεση της λογικισμός . [ 30 ]
Το 1905 έγραψε το δοκίμιο « On Συμβολίζοντας «, η οποία δημοσιεύθηκε στη φιλοσοφική επιθεώρηση Νου . Russell έγινε υπότροφος τηςΒασιλικής Εταιρείας το 1908. [ 1 ] [ 9 ] Η πρώτη από τις τρεις τόμους του Principia Mathematica , γραμμένο με Whitehead, δόθηκε στη δημοσιότητα το 1910, η οποία, σε συνδυασμό με την προηγούμενη Οι Αρχές των Μαθηματικών , σύντομα γίνεται Russell κόσμο διάσημο στον τομέα του.
Το 1910 έγινε λέκτορας στο Πανεπιστήμιο του Cambridge , όπου προσεγγίστηκε από την αυστριακή μηχανική φοιτητής Ludwig Wittgenstein , ο οποίος έγινε του διδακτορικού φοιτητή. Russell εμφανισμένα Wittgenstein ως ιδιοφυΐα και ένα διάδοχο που θα συνεχίσει το έργο του σχετικά με τη λογική. Πέρασε ώρες που ασχολούνται με διάφορα του Wittgenstein φοβίες και συχνές εξάρσεις της απελπισίας του. Αυτό ήταν συχνά μια διαρροή για την ενέργεια του Russell, αλλά ο Russell συνέχισε να είναι γοητευμένος από τον ίδιο και ενθάρρυνε την ακαδημαϊκή εξέλιξη του, συμπεριλαμβανομένης της δημοσίευσης του Wittgenstein Tractatus Logico-Philosophicus το 1922. [ 31 ] Russell παρέδωσε τις διαλέξεις του για Λογική ατομισμός , η έκδοση του εν λόγω τις ιδέες, το 1918, πριν από το τέλος του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου . Wittgenstein ήταν ακόμα ένας αιχμάλωτος πολέμου.
[ edit ]Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο
Κατά τη διάρκεια του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου, ο Russell ήταν ένας από τους πολύ λίγους ανθρώπους να συμμετέχουν ενεργά σε δραστηριότητες ειρηνιστής , [ 32 ] και το 1916, απολύθηκε από το Trinity College μετά την καταδίκη του υπό την άμυνα του νόμου Realm .
Είχε χρεωθεί πρόστιμο ύψους £ 100, το οποίο αρνήθηκε να πληρώσει, με την ελπίδα ότι θα σταλεί στη φυλακή. Ωστόσο, τα βιβλία του πουλήθηκαν σε δημοπρασία για να συγκεντρώσουν τα χρήματα. Τα βιβλία αγοράστηκαν από τους φίλους? Αυτός πολύτιμες αργότερα αντίγραφο του βασιλιά James Bible, το οποίο φέρει τη σφραγίδα «κατασχεθεί από το Cambridge Αστυνομία.»
Μια μεταγενέστερη καταδίκη για δημόσια διάλεξη έναντι καλώντας τις ΗΠΑ να μπει στον πόλεμο στο πλευρό της Βρετανίας οδήγησε σε φυλάκιση έξι μηνών στην φυλακή Brixton(βλ. απόψεις Bertrand Russell για την κοινωνία ) το 1918. [ 33 ] Ήταν εκ νέου το 1919, παραιτήθηκε το 1920, Tarner ήταν Λέκτορας το 1926, και έγινε Fellow και πάλι 1944-1949.[ 34 ]
[ edit ]Μεταξύ των πολέμων και δεύτερο γάμο
Το Αύγουστο του 1920 Russell ταξίδεψε στη Ρωσία, στο πλαίσιο της επίσημης αντιπροσωπείας που αποστέλλονται από τη βρετανική κυβέρνηση να διερευνήσει τις επιπτώσεις τηςΡωσικής Επανάστασης . [ 35 ] Συναντήθηκε ο Βλαντιμίρ Λένιν και είχε μία ώρα-μακρά συζήτηση μαζί του. Στην αυτοβιογραφία του, αναφέρει ότι ανακάλυψε ο Λένιν μάλλον απογοητευτική, μια αίσθηση «διαβολικός σκληρότητα» σ ‘αυτόν και να τον συγκρίνει με «έναν καθηγητή δογματικός». Εκείνος ταξίδεψε κάτω από το Βόλγα σε ένα ατμόπλοιο.Εραστής του Russell Ντόρα Μαύρο , ένας Βρετανός συγγραφέας, φεμινίστρια και αγωνίστρια σοσιαλιστική, επισκέφθηκε τη Ρωσία ανεξάρτητα την ίδια στιγμή-ήταν ενθουσιώδεις για την επανάσταση, αλλά την εμπειρία του Russell καταστράφηκε προηγούμενη δειλά την υποστήριξή του για αυτό. Έγραψε ένα βιβλίο Η Θεωρία και Πρακτική του μπολσεβικισμού[ 36 ] για τις εμπειρίες του σε αυτό το ταξίδι, που λαμβάνονται με μια ομάδα 24 άλλων από τη Βρετανία, οι οποίοι ήρθαν στο σπίτι σκέψης και του καθεστώτος, παρά τις προσπάθειες του Russell για να αλλάξουν τα μυαλά τους. Για παράδειγμα, τους είπε ότι άκουσε πυροβολισμούς στη μέση της νύχτας και ήταν σίγουρος αυτές ήταν παράνομες εκτελέσεις, αλλά οι άλλοι υποστήριξαν ότι αυτό ήταν μόνο αυτοκίνητα φλόγας.
Russell συνέχεια διδάξει στο Πεκίνο για τη φιλοσοφία για ένα έτος, συνοδευόμενη από Ντόρα. Πήγε εκεί με αισιοδοξία και ελπίδα, όπως η Κίνα ήταν τότε σε μια νέα πορεία. Άλλοι μελετητές σήμερα στην Κίνα κατά το χρόνο που περιλαμβάνονται Ραμπιντρανάθ Ταγκόρ , ο νομπελίστας Ινδός ποιητής. [ 10 ] Ενώ στην Κίνα, Russell έγινε σοβαρά άρρωστος μεπνευμονία , και λανθασμένες αναφορές του θανάτου του έχουν δημοσιευθεί στον ιαπωνικό Τύπο. [ 37 ] Όταν το ζευγάρι επισκέφτηκε την Ιαπωνία για το ταξίδι της επιστροφής τους, Ντόρα κοινοποίησε τον κόσμο ότι «ο κ. Bertrand Russell, που έχει πεθάνει, σύμφωνα με το ιαπωνικό Τύπο, δεν είναι σε θέση να δώσουν συνεντεύξεις σε δημοσιογράφους Ιάπωνες.»Ο τύπος, δεν εκτιμούν το σαρκασμό, δεν διασκεδάζει. [ 38 ]
Ντόρα ήταν έξι μηνών έγκυος όταν το ζευγάρι επέστρεψε στην Αγγλία στις 26 Αυγούστου 1921. Russell οργάνωσε μια βιαστική διαζύγιο από Άλυ, παντρεύοντας Ντόρα έξι ημέρες μετά το διαζύγιο οριστικοποιήθηκε στις 27 Σεπτεμβρίου 1921. Τα παιδιά τους ήταν ο John Conrad Russell, 4ος κόμης Russell , γεννήθηκε στις 16 Νοεμβρίου 1921, και Katharine Jane Russell (τώρα Lady Katharine Tait), γεννήθηκε στις 29 Δεκεμβρίου 1923. Russell ίδιος υποστήριξε κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, γράφοντας βιβλία που εξηγούν δημοφιλή θέματα της φυσικής , ηθικής , και την εκπαίδευση για τους μη ειδικούς. Μερικοί έχουν προτείνει ότι σε αυτό το σημείο είχε μια υπόθεση με Vivienne Haigh-Wood , η αγγλική παιδαγωγός και συγγραφέας, και η πρώτη σύζυγός του TS Eliot . [ 39 ]
Μαζί με την Ντόρα, ίδρυσε το Πειραματικό Σχολείο Beacon Hill το 1927. Το σχολείο λειτούργησε από μια διαδοχή των διαφόρων περιοχές, όπως οι αρχικές εγκαταστάσεις της στην κατοικία των Russells », Telegraph House, κοντά Harting , Δυτικό Σάσεξ . Στις 8 Ιούλη του 1930 Ντόρα γέννησε το τρίτο της παιδί, μια κόρη, Harriet Ruth. Αφού έφυγε από το σχολείο το 1932, Ντόρα συνεχίστηκε μέχρι το 1943. [ 40 ] [ 41 ]
Μετά το θάνατο του μεγαλύτερου αδελφού του Frank, το 1931, Russell έγινε ο 3ος κόμης Russell. Εκείνος είπε κάποτε ότι ο τίτλος του ήταν κυρίως χρήσιμο για την εξασφάλιση δωμάτια του ξενοδοχείου.
Γάμος του Russell μεγάλωσε στην Ντόρα όλο και περισσότερο αδύναμη, και κατέληξε σε οριακό σημείο πάνω της έχει δύο παιδιά με έναν Αμερικανό δημοσιογράφο, Griffin Barry.[ 41 ] Χώρισαν το 1932 και τελικά διαζευγμένη. Στις 18 Ιανουαρίου 1936, ο Russell παντρεύτηκε την τρίτη σύζυγό του, ένας Οξφόρδης προπτυχιακό ονομάζεται Patricia («Πέτρος») Spence , ο οποίος ήταν παιδαγωγός των παιδιών του από το 1930. Russell και ο Πέτρος είχε ένα γιο, τον Conrad Robert Russell Sebastian , 5ος κόμης Russell, ο οποίος έγινε ένας διακεκριμένος ιστορικός και ένας από τους κορυφαίους στοιχεία του Φιλελεύθερου Δημοκρατικού κόμματος. [ 9 ]
Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1930, ο Russell έγινε στενός φίλος και συνεργάτης του VK Krishna Menon , τότε γραμματέας της Ινδίας League, το κύριο λόμπι για την ινδική ανεξαρτησία στη Μεγάλη Βρετανία.
[ edit ]Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο
Russell αντίθεση επανεξοπλισμό κατά τη ναζιστική Γερμανία , αλλά το 1940 άλλαξε την άποψή του ότι η αποφυγή μιας πλήρους κλίμακας παγκόσμιο πόλεμο ήταν πιο σημαντική από την ήττα του Χίτλερ . Κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ο Αδόλφος Χίτλερ να αναλάβει όλη την Ευρώπη θα είναι μια μόνιμη απειλή για τη δημοκρατία. Το 1943, υιοθέτησε μια στάση απέναντι μεγάλης κλίμακας πόλεμο, «Σχετική Πολιτική πασιφισμός»:. Πόλεμος ήταν πάντα ένα μεγάλο κακό, αλλά σε ορισμένες ιδιαίτερα ακραίες συνθήκες, μπορεί να είναι το μικρότερο από τα δύο κακά [ 42 ]
Πριν από τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, ο Russell δίδαξε στο Πανεπιστήμιο του Σικάγο , στη συνέχεια κινείται προς το Λος Άντζελες για να μιλήσει στο UCLA Τμήμα Φιλοσοφίας .Είχε διοριστεί καθηγητής στο City College της Νέας Υόρκης το 1940, αλλά μετά από μια δημόσια κατακραυγή, ο διορισμός ακυρώθηκε με δικαστική απόφαση: απόψεις του (ειδικά αυτές που σχετίζονται με τη σεξουαλική ηθική , αναφέρονται λεπτομερώς στο γάμο και Ήθη δέκα χρόνια νωρίτερα) έκανε «ηθικά ακατάλληλο» για να διδάξει στο κολλέγιο. Η διαμαρτυρία ξεκίνησε από τη μητέρα του μαθητή που δεν θα ήταν επιλέξιμη για μεταπτυχιακού επιπέδου σπουδών του στη μαθηματική λογική. Πολλοί διανοούμενοι, με επικεφαλής τον John Dewey , διαμαρτυρήθηκε ενάντια στη θεραπεία του. [ 43 ] Άλμπερτ Αϊνστάιν ‘s συχνά-εισηγμένες αφορισμός ότι «μεγάλα πνεύματα έχουν συναντήσει πάντα βίαιη αντίσταση από μέτρια μυαλά …» προέρχεται από την ανοικτή επιστολή του προς υποστήριξη του Russell, κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. [ 44 ] Dewey και Οράτιος Μ. Kallenεπιμελήθηκε μια συλλογή από άρθρα σχετικά με την υπόθεση CCNY στην υπόθεση The Bertrand Russell . Ένωσε σύντομα Barnes Foundation , που εργάζονται σε ένα ποικίλο κοινό για την ιστορία της φιλοσοφίας? διαλέξεις αυτές αποτέλεσαν τη βάση της Α Ιστορία της Δυτικής Φιλοσοφίας . Η σχέση του με την εκκεντρική Albert C. Barnes σύντομα ξινισμένο, και επέστρεψε στη Βρετανία το 1944 για να επανέλθει η σχολή του Trinity College. [ 45 ]
[ edit ]Αργότερα ζωή
Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1940 και του 1950, Russell συμμετείχε σε πολλές εκπομπές για το BBC, ιδιαίτερα την εμπιστοσύνη Εγκέφαλοι και το Τρίτο Πρόγραμμα , για διάφορα επίκαιρα και φιλοσοφικά θέματα. Με αυτή τη φορά Russell ήταν παγκοσμίως γνωστό έξω από τους ακαδημαϊκούς κύκλους, συχνά το αντικείμενο ή συντάκτης του περιοδικού και άρθρα εφημερίδων, και κλήθηκε να προσφέρουν απόψεις για ένα ευρύ φάσμα θεμάτων, ακόμα και αυτά εγκόσμια. Καθ ‘οδόν προς μία από τις διαλέξεις του σεΤρόντχαϊμ , Russell ήταν ένα από τα 24 επιζώντες (ανάμεσα σε συνολικά 43 επιβάτες) σε ένα αεροπορικό δυστύχημα σε Hommelvik τον Οκτώβριο του 1948. Είπε ότι χρωστούσε τη ζωή του με το κάπνισμα, δεδομένου ότι οι άνθρωποι που πνίγηκαν ήταν το κάπνισμα σε μέρος του αεροπλάνου. [ 46 ] Η Ιστορία της Δυτικής Φιλοσοφίας (1945) έγινε best-seller, και με την προϋπόθεση Russell με ένα σταθερό εισόδημα για το υπόλοιπο της ζωής του.
Σε μια ομιλία του το 1948, [ 47 ] Russell είπε ότι αν η επιθετικότητα της ΕΣΣΔ συνέχισε, θα ήταν ηθικά χειρότερα να πάει στον πόλεμο μετά την ΕΣΣΔ κατείχε μια ατομική βόμβα από ό, τι πριν από διέθετε ένα, γιατί αν η ΕΣΣΔ δεν είχε καμία βόμβα νίκη της Δύσης θα έρθει πιο γρήγορα και με λιγότερες απώλειες από ό, τι αν δεν υπήρχαν ατομικές βόμβες και στις δύο πλευρές. Εκείνη την εποχή, μόνο οι Ηνωμένες Πολιτείες είχαν μια ατομική βόμβα, και η ΕΣΣΔ επιδιώκει μια εξαιρετικά επιθετική πολιτική προς τις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης, οι οποίες ήταν σε απορρόφηση της σφαίρα επιρροής . Πολλοί κατανοητό σχόλια του Russell να σημαίνει ότι ο Russell εγκριθεί από μια πρώτη απεργία σε έναν πόλεμο με την ΕΣΣΔ, συμπεριλαμβανομένων Nigel Lawson , ο οποίος ήταν παρών όταν μίλησε Russell. Άλλοι, συμπεριλαμβανομένων των Griffin, ο οποίος έλαβε αντίγραφο της ομιλίας, έχουν υποστηρίξει ότι ήταν απλώς εξηγεί τη χρησιμότητα της ατομικής οπλοστάσιο της Αμερικής στην αποτροπή της ΕΣΣΔ από την συνεχιζόμενη κυριαρχία της Ανατολικής Ευρώπης. [ 46 ]
Το 1948, ο Russell είχε προσκληθεί από το BBC να παραδώσει τα εναρκτήρια Διαλέξεις Reith [ 48 ] , ό, τι ήταν να γίνει μια ετήσια σειρά διαλέξεων, εξακολουθεί να μεταδοθεί από το BBC. Του σειρά έξι εκπομπών, με τίτλο Αρχής και του Ατόμου , [ 49 ] διερευνηθούν θέματα όπως ο ρόλος της ιδιωτικής πρωτοβουλίας στην ανάπτυξη της κοινότητας και του ρόλου του κρατικού ελέγχου σε μια προοδευτική κοινωνία. Russell συνέχισε να γράφει για τη φιλοσοφία. Έγραψε ένα πρόλογο Λέξεις και πράγματα από τον Ernest Gellner , η οποία ήταν ιδιαίτερα επικριτική για το σκέφτηκε αργότερα του Ludwig Wittgenstein και της φιλοσοφίας της γλώσσας Τακτικής . Gilbert Ryle αρνήθηκε να έχουν το βιβλίο αξιολόγηση στο φιλοσοφικό περιοδικό Mind , η οποία προκάλεσε Russell να απαντήσει μέσω Η Times . Το αποτέλεσμα ήταν ένα μήνα-μακρά αλληλογραφία στην εφημερίδα The Times μεταξύ των υποστηρικτών και των επικριτών του συνήθους φιλοσοφίας της γλώσσας, η οποία τελείωσε μόνο όταν η εφημερίδα δημοσίευσε ένα κύριο άρθρο κρίσιμη από τις δύο πλευρές, αλλά συμφωνώντας με τους αντιπάλους των απλών φιλοσοφίας της γλώσσας. [ 50 ]
Στο Honours Γενέθλια του Βασιλιά της 9ης Ιουνίου 1949, Russell τιμήθηκε με το Order of Merit , [ 51 ] και το επόμενο έτος είχε απονεμηθεί το βραβείο Νόμπελ Λογοτεχνίας . [ 9 ] [ 10 ]Όταν δόθηκε το Order of Merit, ο βασιλιάς George VI ήταν καταδεκτικός, αλλά ελαφρώς δύσκολη θέση στην διακόσμηση ενός πρώην νύν ή πρώην κατάδικος, λέγοντας ότι «Έχετε μερικές φορές συμπεριφέρθηκε με τρόπο που δεν θα έκανε αν γενικά εγκριθεί». [ 52 ] Russell απλώς χαμογέλασε, αλλά στη συνέχεια ισχυρίστηκε ότι η απάντηση «Αυτό είναι σωστό, μόνο όπως σας αδελφός «ήρθε αμέσως στο μυαλό.
Το 1952 Russell ήταν διαζευγμένη από Spence, με τον οποίο ήταν πολύ δυσαρεστημένος. Conrad, ο γιος του Russell από Spence, δεν είδε τον πατέρα του από τη στιγμή του διαζυγίου και 1968 (οπότε η απόφασή του να συναντήσει τον πατέρα του προκάλεσε μόνιμη ρήξη με τη μητέρα του).
Russell παντρεύτηκε τέταρτη γυναίκα του, Edith Finch , αμέσως μετά την έκδοση του διαζυγίου, στις 15 Δεκεμβρίου 1952. Είχαν γνωστό ο ένας τον άλλον από το 1925, και Edith είχε διδάξει Αγγλικά στο Bryn Mawr College κοντά Φιλαδέλφεια, που μοιράζονται ένα σπίτι για 20 χρόνια με τον παλαιό φίλο του Lucy Russell Donnelly. Edith παρέμεινε μαζί του μέχρι το θάνατό του, και, σε κάθε περίπτωση, ο γάμος τους ήταν μια χαρά, πολύ κοντά, και αγαπώντας ένα. Ο μεγαλύτερος γιος του Russell, John, έπασχε από σοβαρή ψυχική ασθένεια , η οποία ήταν η πηγή των συνεχιζόμενων διαφορών μεταξύ Ράσελ και η μητέρα του Ιωάννη, πρώην σύζυγος του Russell, Ντόρα. Susan σύζυγος του Ιωάννη ήταν επίσης διανοητικά άρρωστος, και τελικά Russell και Edith έγιναν οι νόμιμοι κηδεμόνες του οι τρεις κόρες τους [ παραπομπή που απαιτείται ] (δύο από τους οποίους αργότερα βρέθηκαν να έχουνσχιζοφρένεια ).
Το 1962 έπαιξε Russell δημόσιο ρόλο στην Κουβανική κρίση βλημάτων : σε ανταλλαγή τηλεγραφημάτων με σοβιετικός ηγέτης Νικήτα Χρουστσόφ ., Χρουστσόφ τον διαβεβαίωσε ότι η σοβιετική κυβέρνηση δεν θα ήταν απερίσκεπτο [ 53 ] Russell, επίσης, έγραψε στο John F. Kennedy , ο οποίος επέστρεψε τηλεγράφημα του κλειστά. [ παραπομπή που απαιτείται ]
Σύμφωνα με τον ιστορικό Peter Knight, μετά τη δολοφονία του John F. Kennedy , Russell, «που προκλήθηκε από την αναδυόμενη έργο του δικηγόρου Mark Lane στις ΗΠΑ … συσπειρώθηκαν υποστήριξη από άλλα αξιόλογα και αριστερός συμπατριώτες για να σχηματίσουν μια Who Killed Kennedy Επιτροπή τον Ιούνιο του 1964, τα μέλη της οποίας περιλαμβάνονται Michael Foot MP, η σύζυγος του Tony Benn βουλευτής, ο εκδότης Βίκτωρ Gollancz , οι συγγραφείς John Arden και JB Priestley , και η ιστορία της Οξφόρδης καθηγητής Hugh Trevor-Roper . Russell δημοσίευσε ένα εξαιρετικά κρίσιμες εβδομάδες πριν από το άρθρο ο Warren Επιτροπή έκθεση δόθηκε στη δημοσιότητα, εκθέτοντας 16 Ερωτήσεις για τη δολοφονία και εξισώνοντας την υπόθεση Oswald με την υπόθεση Ντρέιφους του στα τέλη του 19ου αιώνα στη Γαλλία, στην οποία το κράτος καταδικαστεί αδίκως έναν αθώο άνθρωπο. Russell επέκρινε επίσης τον αμερικανικό Τύπο για την αποτυχία να λάβουν σοβαρά υπόψη οποιαδήποτε φωνές κριτικής από την επίσημη εκδοχή. [ 54 ]
[ edit ]Πολιτικές αιτίες
Russell πέρασε τις δεκαετίες του 1950 και του 1960 που ασχολούνται με διάφορα πολιτικά αίτια, που σχετίζονται κατά κύριο λόγο με τον πυρηνικό αφοπλισμό και την παρεμπόδιση του πολέμου του Βιετνάμ (βλ. επίσης Russell Βιετνάμ Δικαστήριο Εγκλημάτων Πολέμου ). Το 1955 Russell-Einstein Μανιφέστο ήταν μια απόφαση που καλούσε για τον πυρηνικό αφοπλισμό και υπεγράφη από 11 από τα πιο γνωστά πυρηνικούς φυσικούς και διανοούμενοι της εποχής. [ 55 ] Έγραψε πάρα πολλές επιστολές στους ηγέτες του κόσμου κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Ήταν σε επαφή με Lionel Rogosin , ενώ η δεύτερη ήταν μαγνητοσκόπηση αντιπολεμική ταινία του Good Times, Wonderful Times στη δεκαετία του 1960. Έγινε ήρωας για πολλά από τα νεανικά μέλη της Νέας Αριστεράς . Στις αρχές του 1963, ιδίως, Russell έγινε όλο και φωνητικά για την αποδοκιμασία του για το τι ένιωσε να είναι σχεδόν γενοκτονίας της κυβέρνησης των ΗΠΑ πολιτικών στο Νότιο Βιετνάμ. Το 1963 έγινε η εναρκτήρια αποδέκτης της Ιερουσαλήμ βραβείο , ένα βραβείο για τους συγγραφείς που ασχολούνται με την ελευθερία του ατόμου στην κοινωνία. [ 56 ] Τον Οκτώβριο του 1965, έσκισε του Εργατικού Κόμματος κάρτα, επειδή υποψιαζόταν το κόμμα επρόκειτο να στείλει στρατιώτες για να υποστηρίξει τις ΗΠΑ στον πόλεμο του Βιετνάμ. [ 9 ]
[ edit ]Τελικά έτη και θάνατος

Προτομή του Russell στο Red Lion Square
Russell δημοσίευσε τρεις-όγκου αυτοβιογραφία του το 1967, 1968, και 1969. Στις 23 Νοεμβρίου 1969 έγραψε The Times εφημερίδα λέγοντας ότι η προετοιμασία για δοκιμές δείχνουν στην Τσεχοσλοβακία ήταν «εξαιρετικά ανησυχητικά». Τον ίδιο μήνα, ο ίδιος προσέφυγε στο Γενικό Γραμματέα U Thant των Ηνωμένων Εθνών για την υποστήριξη μιας διεθνούς επιτροπής για εγκλήματα πολέμου, να διερευνήσει τις καταγγελλόμενες βασανιστήρια και γενοκτονία από τις Ηνωμένες Πολιτείες στο Νότιο Βιετνάμ κατά τη διάρκεια του πολέμου του Βιετνάμ . Τον επόμενο μήνα, διαμαρτυρήθηκε για Alexei Κοσύγκιν για την απέλαση του Aleksandr Solzhenitsyn από την Ένωση Συγγραφέων.
Russell έκανε μια σύντομη εμφάνιση παίζει τον εαυτό του στην αντιπολεμική ταινία Χίντι «Αμάν», το οποίο κυκλοφόρησε στην Ινδία το 1967.Αυτό ήταν μόνο εμφάνιση Russell σε μια ταινία μεγάλου μήκους. [ 57 ]
Στις 31 Ιαν του 1970 Russell εξέδωσε μια δήλωση που καταδίκασε το Ισραήλ «s» επίθεση «στη Μέση Ανατολή, και ειδικότερα, οι ισραηλινές αεροπορικές επιδρομές που πραγματοποιούνται σε βαθιά αιγυπτιακό έδαφος, ως μέρος του πόλεμο φθοράς , και απηύθυνε έκκληση για την αποχώρηση του Ισραήλ να οι προ-1967 σύνορα. Αυτό ήταν το τελευταίο πολιτική δήλωση ή πράξη του Russell. Είχε διαβάσει κατά τη Διεθνή Διάσκεψη των βουλευτών στο Κάιρο στις 3 Φεβρουαρίου 1970, η ημέρα μετά το θάνατό του. [ 58 ]
Russell πέθανε από γρίπη στις 2 Φεβρουαρίου 1970 στο σπίτι του, Plas Penrhyn , σε Penrhyndeudraeth , Merionethshire , Ουαλία. Το σώμα του αποτεφρώθηκε στην Colwyn Bay στις 5 Φεβρουαρίου 1970. Σύμφωνα με τη θέλησή του, δεν υπήρχε θρησκευτική τελετή? Στάχτες του σκορπίστηκαν πάνω από τα βουνά Ουαλίας αργότερα εκείνο το έτος.
Το 1980 ένα μνημείο για Russell ανατέθηκε από μια επιτροπή, συμπεριλαμβανομένης της φιλόσοφος AJ Ayer . Αποτελείται από μια προτομή του Russell στο Red Lion Square στο Λονδίνο γλυπτά από Marcelle Quinton. [ 59 ]
[ Επεξεργασία ]Τίτλοι και διακρίσεις από τη γέννησή του
Russell πραγματοποιήθηκε σε όλη τη ζωή του, τα ακόλουθα στυλ και τιμητικές διακρίσεις:
- από τη γέννηση μέχρι το 1908: Ο κ. Bertrand Arthur William Russell
- από το 1908 μέχρι το 1931: Ο κ. Bertrand Arthur William Russell, FRS
- από το 1931 μέχρι το 1949: Ο σωστός αξιότιμος Ο Earl Russell, FRS
- από το 1949 μέχρι το θάνατό: Το δικαίωμα αξιότιμο Ο Earl Russell, OM , FRS
[ edit ]Εμφανίσεις
μέρος μιας σειράς για |
Bertrand Russell |
---|
![]() Russell το 1916
|
[ Επεξεργασία ]Απόψεις για τη φιλοσοφία
Russell είναι γενικά πιστώνεται με την ύπαρξη ένας από τους ιδρυτές της αναλυτικής φιλοσοφίας . Ήταν βαθιά εντυπωσιασμένος απόGottfried Leibniz (1646-1716), έγραψε και για κάθε σημαντικό τομέα της φιλοσοφίας, εκτός από την αισθητική. Ήταν ιδιαίτερα παραγωγικός στον τομέα της μεταφυσικής , η λογική και η φιλοσοφία των μαθηματικών , της φιλοσοφίας της γλώσσας , ηθικής και της επιστημολογίας . Όταν Μάρκα Blanshard ζήτησε Russell γιατί δεν έγραψε στην αισθητική, Russell απάντησε ότι δεν ήξερε τίποτα γι ‘αυτό, «αλλά αυτό δεν είναι μια πολύ καλή δικαιολογία, για τους φίλους μου να μου πει ότι δεν με έχει αποτρέψει από το γράψιμο σε άλλες θέματα ». [ 60 ]
[ Επεξεργασία ]Απόψεις για τη θρησκεία
Russell περιέγραψε τον εαυτό του τόσο ως αγνωστικιστής [ 61 ] και ένα άθεος . Για το μεγαλύτερο μέρος της ενήλικης ζωής του Russell υποστήριξε ότι η θρησκεία είναι κάτι παραπάνω από δεισιδαιμονία και, παρά τις όποιες θετικές επιπτώσεις που μπορεί να έχει η θρησκεία, είναι σε μεγάλο βαθμό επιζήμια για τους ανθρώπους. Πίστευε θρησκεία και το θρησκευτικό προοπτικές (θεωρούσε τον κομμουνισμό και άλλες συστηματικές ιδεολογίες είναι μορφές της θρησκείας) χρησιμεύουν για να εμποδίζουν τη γνώση, την προώθηση και το φόβο της εξάρτησης, και είναι υπεύθυνη για το μεγαλύτερο μέρος του πολέμου, της καταπίεσης, και τη δυστυχία που έχουν πλήξει τον κόσμο. Ήταν μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής της British Humanist Association και Πρόεδρος του Κάρντιφ ανθρωπιστές μέχρι το θάνατό του. [ 62 ]
[ Επεξεργασία ]Απόψεις για την κοινωνία
Πολιτικό και κοινωνικό ακτιβισμό που καταλαμβάνει μεγάλο μέρος του χρόνου του Russell για το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του. Russell παρέμεινε πολιτικά ενεργός σχεδόν μέχρι το τέλος της ζωής του, εγγράφως και προτρέπουν τους ηγέτες του κόσμου και δανείζει το όνομά του σε διάφορες αιτίες. Ήταν γνωστή για λέγοντας «Δεν μπορεί κανείς να καθίσει στο κρεβάτι μιας ετοιμοθάνατης παιδί και εξακολουθούν να πιστεύουν στον Θεό». [ 63 ]
Russell καθορίζεται ο άνθρωπος να είναι «το αποτέλεσμα των αιτιών … καταγωγή του, την ανάπτυξή του, τις ελπίδες και τους φόβους του, τις αγάπες του και τις πεποιθήσεις του, αλλά είναι το αποτέλεσμα της τυχαίας συνεγκαταστάσεις των ατόμων, ότι καμία φωτιά, δεν ηρωισμό, καμία ένταση του σκέψη και συναίσθημα, μπορεί να διατηρήσει μια ατομική ζωή πέρα από τον τάφο? που όλοι οι άθλοι των ηλικιών, όλων των έμπνευση, όλο το καταμεσήμερο φωτεινότητα της ανθρώπινης μεγαλοφυΐας προορίζονται για την εξαφάνιση στη συντριπτική θάνατο του ηλιακού συστήματος, ότι όλος ο ναός της επίτευγμα του ανθρώπου πρέπει αναπόφευκτα να θαφτεί κάτω από τα συντρίμμια ενός σύμπαντος σε ερείπια, όλα αυτά τα πράγματα, αν δεν είναι αρκετά αναμφισβήτητη, είναι τόσο σχεδόν σίγουρο, ότι δεν τους φιλοσοφία που απορρίπτει μπορεί να ελπίζει να σταθεί … » [ 64 ]
[ Επεξεργασία ]Επιλεγμένη βιβλιογραφία
Μια επιλεγμένη βιβλιογραφία των βιβλίων Russell στα αγγλικά, ταξινομημένα με βάση το έτος πρώτης δημοσίευσης:
- 1896. γερμανική σοσιαλδημοκρατία . Λονδίνο: Longmans, πράσινο.
- 1897. Δοκίμιο πάνω στα θεμέλια της Γεωμετρίας . Cambridge: Cambridge University Press.
- 1900. Μια κρίσιμη Έκθεση της φιλοσοφίας του Leibniz . Cambridge: Cambridge University Press.
- 1903. Οι Αρχές των Μαθηματικών , Cambridge University Press.
- 1905. Στις δηλώνει , μυαλό, vol. 14. ISSN: 00264425. Basil Blackwell.
- 1910. Φιλοσοφικά Δοκίμια . Λονδίνο: Longmans, πράσινο.
- 1910-1913. Principia Mathematica (με Alfred North Whitehead ). 3 vols. Cambridge: Cambridge University Press.
- 1912. Τα προβλήματα της Φιλοσοφίας . Λονδίνο: Williams και Norgate.
- 1914. Οι γνώσεις μας για τον εξωτερικό κόσμο ως ένα πεδίο για την επιστημονική μέθοδο στη Φιλοσοφία . Σικάγο και Λονδίνο: Εκδόσεις Open Δικαστήριο.
- 1916. Γιατί οι άνδρες πάλης . Νέα Υόρκη: The Century ΣΙΑ
- 1916. Δικαιοσύνης στον πόλεμο χρόνο . Σικάγο: Ανοικτό Δικαστήριο.
- 1917. πολιτικά ιδεώδη . Νέα Υόρκη: The Century ΣΙΑ
- 1918. Μυστικισμός και Λογική και άλλα δοκίμια . Λονδίνο: Longmans, πράσινο.
- . 1918 Προτεινόμενες Roads to Freedom: Σοσιαλισμός, Αναρχισμός και Συνδικαλισμός . Λονδίνο: George Allen & Unwin.
- 1919. Εισαγωγή στη Μαθηματική Φιλοσοφία . Λονδίνο: George Allen & Unwin. ( ISBN 0-415-09604-9 για Routledge χαρτόδετο βιβλίο) ( Αντιγραφή σε Archive.org ).
- 1920. Η πρακτική και η θεωρία του μπολσεβικισμού . Λονδίνο: George Allen & Unwin.
- 1921. Η ανάλυση του μυαλού . Λονδίνο: George Allen & Unwin.
- 1922. Το πρόβλημα της Κίνας . Λονδίνο: George Allen & Unwin.
- 1923. Οι προοπτικές του βιομηχανικού πολιτισμού , σε συνεργασία με την Ντόρα Russell. Λονδίνο: George Allen & Unwin.
- 1923. Το ABC των ατόμων , Λονδίνο: Kegan Paul. Trench, Trubner.
- . 1924 Ίκαρος? ή, το μέλλον της επιστήμης . Λονδίνο: Kegan Παύλος, Trench, Trubner.
- 1925. Η ABC της Σχετικότητας . Λονδίνο: Kegan Παύλος, Trench, Trubner.
- 1925. Αυτό πιστεύω . Λονδίνο: Kegan Παύλος, Trench, Trubner.
- 1926. στην εκπαίδευση, ιδίως στην Προσχολική Εκπαίδευση . Λονδίνο: George Allen & Unwin.
- 1927. Η Ανάλυση της Ύλης . Λονδίνο: Kegan Παύλος, Trench, Trubner.
- 1927. Μια περίληψη της Φιλοσοφίας . Λονδίνο: George Allen & Unwin.
- 1927. Γιατί δεν είμαι Χριστιανός . Λονδίνο: Watts.
- 1927. Επιλεγμένα έγγραφα του Bertrand Russell . Νέα Υόρκη: Σύγχρονη Βιβλιοθήκη.
- 1928. Sceptical Δοκίμια . Λονδίνο: George Allen & Unwin.
- 1929. Γάμος και Ήθη . Λονδίνο: George Allen & Unwin.
- 1930. Η κατάκτηση της ευτυχίας . Λονδίνο: George Allen & Unwin.
- 1931. Η επιστημονική του Outlook . Λονδίνο: George Allen & Unwin.
- 1932. Παιδείας και της κοινωνικής τάξης , Λονδίνο: George Allen & Unwin.
- 1934. Ελευθερία και Οργάνωσης, 1814-1914 . Λονδίνο: George Allen & Unwin.
- 1935. In Praise of απραξία . Λονδίνο: George Allen & Unwin. (Για την άρνηση της εργασίας )
- 1935. Θρησκεία και επιστήμη . Λονδίνο: Thornton Butterworth.
- 1936. Ποιο δρόμο προς την ειρήνη; . Λονδίνο: Ο Jonathan Cape.
- . 1937 Τα έγγραφα Amberley: Οι επιστολές και ημερολόγια του Λόρδου και της Λαίδης Amberley , με Patricia Russell, 2 τόμοι, Λονδίνο:. Leonard & Βιρτζίνια Γουλφ στο Hogarth Press.
- . 1938 Ισχύς: Μια νέα κοινωνική ανάλυση . Λονδίνο: George Allen & Unwin.
- 1940. Μια έρευνα σε σημασία και την αλήθεια . New York: WW Norton & Company.
- 1945. Η Ιστορία της Δυτικής Φιλοσοφίας και τη σύνδεσή της με πολιτικές και κοινωνικές συνθήκες από αρχαιοτάτων χρόνων μέχρι την παρούσα ημέρα . Νέα Υόρκη: Simon και Schuster.
- . 1948 ανθρώπινης γνώσης: Πεδίο εφαρμογής και τα όριά της . Λονδίνο: George Allen & Unwin.
- 1949. Αρχή και το Ατομικό . Λονδίνο: George Allen & Unwin.
- 1950. Μη δημοφιλή Δοκίμια . Λονδίνο: George Allen & Unwin.
- 1951. νέες ελπίδες για έναν κόσμο που αλλάζει . Λονδίνο: George Allen & Unwin.
- 1952. Η επίδραση της επιστήμης στην κοινωνία . Λονδίνο: George Allen & Unwin.
- 1953. Σατανάς στα προάστια και άλλες ιστορίες . Λονδίνο: George Allen & Unwin.
- 1954. ανθρώπινη κοινωνία Ηθική και Πολιτική . Λονδίνο: George Allen & Unwin.
- 1954. εφιάλτες των σοφών και άλλες ιστορίες . Λονδίνο: George Allen & Unwin.
- 1956. Πορτρέτα από μνήμης και άλλα δοκίμια . Λονδίνο: George Allen & Unwin.
- . 1956 Λογική και τη Γνώση: Δοκίμια 1901-1950 , επιμέλεια Robert C. Marsh. Λονδίνο: George Allen & Unwin.
- 1957. Γιατί δεν είμαι Χριστιανός και άλλα δοκίμια για τη θρησκεία και Συναφή Θέματα , που εκδόθηκε από τον Paul Edwards. Λονδίνο: George Allen & Unwin.
- 1958. Ιστορία Κατανόηση και άλλα δοκίμια . Νέα Υόρκη: Φιλοσοφική Βιβλιοθήκη.
- 1959. Κοινή Λογική και Πυρηνικής Warfare . Λονδίνο: George Allen & Unwin.
- 1959. Φιλοσοφικά Ανάπτυξη μου . Λονδίνο: George Allen & Unwin.
- 1959. Σοφία της Δύσης , που εκδόθηκε από τον Paul Foulkes. Λονδίνο: Macdonald.
- 1960. Bertrand Russell μιλά το μυαλό του , Κλίβελαντ και Νέα Υόρκη: World Publishing Company.
- 1961. Οι Βασικές γραφές του Bertrand Russell , επιμέλεια RE Έγκνερ και LE Denonn. Λονδίνο: George Allen & Unwin.
- 1961. Πραγματικότητα και φαντασία . Λονδίνο: George Allen & Unwin.
- . 1961 έχει ο άνθρωπος ένα μέλλον; , Λονδίνο: George Allen & Unwin.
- 1963. Δοκίμια στην Σκεπτικισμός . Νέα Υόρκη: Φιλοσοφική Βιβλιοθήκη.
- 1963. Άοπλοι νίκη . Λονδίνο: George Allen & Unwin.
- 1965. Στη Φιλοσοφία της Επιστήμης , επιμελήθηκε ο Charles Fritz A., Jr Ιντιανάπολις: Η Bobbs-Merrill Εταιρείας.
- 1966. Η ABC της σχετικότητας . Λονδίνο: George Allen & Unwin.
- 1967. Russell Εφέσεων της Ειρήνης , επιμελήθηκε ο Tsutomu Makino και Kazuteru Hitaka. Ιαπωνία: Νέος Τρεχούμενος Eichosha Βιβλία.
- 1967. Εγκλήματα Πολέμου στο Βιετνάμ . Λονδίνο: George Allen & Unwin.
- 1951-1969. Η Αυτοβιογραφία του Bertrand Russell , 3 vols .. Λονδίνο:. George Allen & Unwin 1956 Vol 2
- 1969. Αγαπητοί Bertrand Russell … Μια επιλογή από αλληλογραφία του με τη Γενική Δημόσια 1950-1968 , επιμέλεια Barry Feinberg και Ronald Kasrils. Λονδίνο: George Allen και Unwin.
Russell έγραψε επίσης πολλά φυλλάδια, παρουσιάσεις, άρθρα και επιστολές προς τον εκδότη. Ένα φυλλάδιο με τίτλο, I Έκκληση προς Καίσαρα: η περίπτωση των αντιρρησιών συνείδησης , φάντασμα που γράφτηκε για Μάργκαρετ Hobhouse, η μητέρα του φυλακισμένου ακτιβιστή της ειρήνης Stephen Henry Hobhouse βοήθησε να εξασφαλιστεί η απελευθέρωση των εκατοντάδων του CO από τη φυλακή. [ 65 ]
Έργα του βρίσκονται σε ανθολογίες και συλλογές, ίσως κυρίως των συλλεχθέντων εγγράφων του Bertrand Russell , ο οποίος Πανεπιστήμιο McMaster άρχισε να δημοσιεύει το 1983.Αυτή η συλλογή από μικρότερες και προηγουμένως αδημοσίευτα έργα του είναι τώρα μέχρι 16 τόμους, και πολλά άλλα είναι επικείμενη. Ένα ακόμη τρεις τόμους Κατάλογος μόλις βιβλιογραφία του. Ο Russell Αρχεία στο Πανεπιστήμιο McMaster διαθέτουν πάνω από 30.000 από τις επιστολές του.